Post by abreamoperfcont on Feb 9, 2022 8:34:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Hero Wars 2022 version ▞▞▞
kiva peli
Perseestä, pitää antaa kaikki tiedot kengännumeroa myöten. Pitäkää paskanne.
todella hyvä peli päivityksiä lukuunottamatta ollut valtava, ei mainoksia, ellet halua mainosta, jos siinä on mitään järkeä, tämän pelin pelaaminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä
Mainos pissi silmään
Tätä ei mainostettu! Kun päätin asentaa pelin, se perustui sarjapulmiin, ei seikkailupeliin! Mutta epäilyksen vuoksi jatkoin peliä ja ajattelin, että arvoituksia tulee usein. Hah! Joukkueen taso 20, eikä vieläkään ole enää pulmia ensimmäisen 2:n jälkeen. Pelaaminen on kunnossa, mutta en halunnut aloittaa seikkailupeliä. Lopeta väärä mainonta, tekijät!
Jos sinulla ei ole kiire, voit nostaa tasoa ilman rahaa. Mitä enemmän tehtävää pelissä, sitä korkeampi tasosi. Riippuvuutta aiheuttava!
Hauskaa 3-5 päivää. Mutta parempia pelejä on olemassa. Ja mainokset ovat erittäin harhaanjohtavia.
Tässä pelissä on paljon erilaisia hienouksia hahmojen lisäämiseksi, luultavasti liian monta. Käytä liikaa aikaa hahmojen kasvattamiseen, äläkä tarpeeksi aikaa olla pelissä. Et todennäköisesti koskaan saavuta maksimitasoa kuluttamatta omaisuuksia; voit käyttää 50 dollaria per merkki, etkä enintään. Tämä peli on todella suunniteltu siihen, että pelaajat pudottavat rahaa jatkuvasti, kunnes he kyllästyvät tekemään samoja asioita jatkuvasti. Taistelut ovat hyvin toistuvia ja se vanhenee nopeasti. Ok, jos vain tapat ⏰
Sankarien päivittäminen kestää ikuisuuden ja titaaneilta vielä pidempään... ellet tietenkään käytä oikeaa rahaa.
Se on kivan näköinen peli, jossa on paljon tekemistä, mutta se on ongelma. Tekemistä on paljon. Eikä energiaa sen tekemiseen. Energian puute on SUURI ongelma. Pystyn tekemään 10 tappelua ja sitten... ei mitään. Koska tarvitset energiaa sankarien päivittämiseen, jotta pääset eteenpäin. Se on kirjaimellisesti yksi haittapuoli, ja se riittää saamaan minut harkitsemaan pelin poistamista.
Mainokset ja jatkuvat ponnahdusikkunat, kun en pelaa peliä, tappoivat sen puolestani Vaikka asetukset olisivat oletettavasti poistettu käytöstä, ponnahdusikkunoita tapahtuu paljon pelin ulkopuolella ja ne vievät puolet näytöstäni. Pidin todella tästä pelistä ja olisi jopa käyttänyt rahaa, jos sitä ei olisi otettu uudelleen käyttöön, se omistaa asetukset ja sotkee tavaraa.Puhuin Verizonin edustajan kanssa, joka sanoi, että tämä peli on heidän "roskaposti-/ongelmaluettelossaan", jonka olemassaolosta en tiennyt, mutta luulen, että tämä peli aiheuttaa ongelmia puhelimessa, ja he suosittelevat sen poistamista. Niin surullista, että pidin tästä
Hauskaa. Paljon vaihtoehtoja pelata!
Kun löydät kiinteän killan. Se tekee pelistä hauskempaa. Kiltani on mahtava. Sinun on käytettävä rahaa päästäksesi minne tahansa. Mutta se on sen arvoista.
Hero Wars 롤플레잉 qvft
kuten peli. haluan vain vähän enemmän pinottavia tornitappelupelejä
1😆
Hyvä peli. Tällā on kyl kopio
Ei mitään erikoista, vain yksi monista samankaltaisista rpg:istä ilman mitään uutta. Sinun tarvitsee vain päivittää hahmojasi loputtomasti pysyäksesi äärettömien vaiheiden mukana. Ei minkäänlaista tyytyväisyyttä. Sitä mainostettiin myös pulmapelinä, joten annoin sille 2 tähteä 3:n sijasta. Älä tuhlaa aikaasi, siellä on paljon viihdyttävämpiä ja ainutlaatuisempia pelejä.
Happy Hop: Kawaii Jump Аркаде aape
Ei mitään mainoksia, mutta se on silti hauskaa
Jauhevana tyhjäkäyntipelinä se tekee tehtävänsä riittävän hyvin. Jos olet pelannut yhtä, olet pelannut ne kaikki. Turhautumiseni tähän peliin johtuu vääristä mainoksista. Se esittelee itsensä ainutlaatuisena, ryöstelevänä pulmapelinä. Sain kaksi noista pulmia heti alussa, mutta sitten ei mitään muuta kahdessa ensimmäisessä luvussa. Jos haluat pelata toista toimintapeliä, katso se. Mutta jos olet täällä mainosten takia, anna sille passi. Mitä etsit, ei ole täällä.
Mukava pelata. Voisi olla viihdyttävämpää, jos pystyisit hallitsemaan sankarien tekoja, ei vain erikoishyökkäyksiä.
Sinun ei tarvitse esittää harhaanjohtavaa mainontaa, peli on itse asiassa todella hauska ja koukuttava. Annoin sille kaksi tähteä harhaanjohtavien lisäysten takia.
Maksa, maksa, maksa ja vasta sitten pelaa... sankari kutsuu erittäin alhaisella hinnalla
Piti olla älypeli mainoksen perusteella, ei ollu vaan tappelupeli oli
Mukava peli, mutta energiankulutus on liian korkea, pääset pelaamaan (maksamatta) vain muutaman minuutin päivässä
Täyttökestävyys vaatii paljon aikaaeeee
Ihan kiinnostunut. Mutta joskus palvelin toimii erittäin hyvin
Paras
Hauska RPG, mutta vaatii maksaa voittaakseen.
AIK hyvä
Joskus harvoin pelaan tätä koska tää on aika tylsä.
Hero Wars – Fantasy Battles பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் ogz
Päivitystä ei voi ladata ja olen menettänyt helmiäni ja hahmoni
Melko mielenkiintoinen peli, sinun pitäisi myös ladata tämä peli
aivan sairaan hyvä ja servu 46 sääntöä :DD
kaukana puzzlesta
Unohdin kokonaan, että olin kokeillut tätä peliä aiemmin, ja kun latasin sen uudelleen ja yritin pelata, se muistutti minua, mikä oli vialla. Niiden näyttämät mainokset eivät ole peliä. Tämä on vain yksi ahne yritys, joka houkuttelee sinua pulmilla/haasteilla sen sijaan, että markkinoidaan joutopelinä. En koskaan suosittele tätä peliä, mutta suosittelen kuitenkin ehdottomasti välttämään tätä peliä hinnalla millä hyvänsä.
Olen pelannut melkein 2 vuotta. Se on erittäin nautittavaa ja voi pelata ilman oikeaa rahaa. Paljon ilmaisia lahjoja myös pelistä. Dungeonissa tehtiin muutos ja se on paljon parempi.
Mainokset eivät ole pelin kaltaisia. Toivoin mainoksissa näkyviä haasteita, mutta peli avautuu paljon erilaiseen ulkoasuun. En ole koskaan onnistunut löytämään yhtäkään haastetta mainoksesta ja käytin yli 100 tuntia ja sijoitin vähän rahaa. Ei vieläkään mitään - joten lopetin tämän pelin pelaamisen monta kuukautta sitten. Valitettavasti näen mainoksissa aina sitä, mitä haluaisin pelata, mutta en koskaan enää tuhlaa aikaani tai rahaa Hero Warsiin.
Väärä mainos.
Ilmaiseksi peliksi, rakastan sitä. Minulla on mukavia sotilaita, jotka hävittävät sinut. Ei maksanut minulle muuta kuin vähän peliaikaa. Työskentelemme nyt uusien sotilaiden parissa. Pelimerkkini on Lets go brandon. Täydellinen peli kotona oleville vanhemmille.
Olen yllättynyt kuinka paljon pidän tästä pelistä - en ole koskaan aiemmin pelannut RPG:tä verkossa. Olen viettänyt 544 tuntia tähän mennessä ja päätin aloittaa alusta toisella palvelimella nyt, kun tiedän, mitä sankareita haluan rakentaa! Kilta lisää yhteisöllisyyttä ilman, että sinun tarvitsee puhua kenenkään kanssa sinänsä 😏 paljon nettivinkkejä saatavilla
Ok peli
Koska olen päihde, näin mainoksen Facebookissa ja ajattelin, että "hei tämä ei vaikuta täydelliseltä roskalta." Kuitenkin kun aloin pelata peliä, palapeli, joka houkutteli minut peliin, tuli esiin kerran. Noin viikon tai noin 4 tunnin pelin sisällä. Tämä peli ei ole vain voittoa, vaan se on häpeämätöntä rahanottoa. Se oli ok, kunnes tasangolla joko (äärimmäinen) jauhaminen muutaman kuukauden / vuoden ajan tai vain haarukka yli 5/10/20 dollaria. Tl;dr jos pidät jauhamisesta PALJON, tämä on peli sinulle.