Post by abreamoperfcont on Feb 9, 2022 8:25:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tie Dye ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tie Dye IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack primogems ▞▞▞
▞▞▞ Tie Dye 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er så morsomt at jeg elsker det. men det vises alltid annonser, så jeg gir dette bare 4 stjerner
Dette spillet var morsomt i begynnelsen helt til det begynte å feile. Når jeg prøver å få tak i noe av det jeg trenger for å se en annonse for å få det, står det at annonsen ikke er klar
Kan ikke kreve noen premier. "Annonse ikke klar" dukker rotete opp.
Jeg liker å lage klær og+de er fargerike
Dette spillet er fantastisk! Det er veldig avslappende og godt for lange turer og på fritiden. Jeg elsker å spille dette spillet når jeg kjeder meg eller trenger noe å gjøre som er raskt før jeg gjør noe. Alt er av god kvalitet bortsett fra at det har ganske mange tillegg, men det er ikke så ille.
Spilt dette spillet en god stund. Likte spillet, men annonsene som dukket opp hvert 2. minutt ble raskt gamle. Avinstallerer fra og med i dag.
Det er en god app, jeg skulle ønske at det første trinnet hadde flere valgmuligheter for hva og hvordan jeg skal klemme kjolen for å være mer kreativ.
Alltid spennende med dagen kjære deg vinterklærne er greit å si ifrå om at det gror fint ut på auna å kjøpe nye til deg så mye med dagen kjære tante og onkel og at du ikke MÅ jeg kan komme til deg. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tie Dye จำลองสถานการณ์ vwag
Tie Dye Simuliaciniai ghpp
det er et morsomt spill 🎮 men mange legger til etter min smak.
Ok har ingen lagt merke til håret på dem dua lipa, sia, ariana grande, Billie eilish. Det er et bra spill, og det er morsomt, men hårene skurrer. Alt i alt et veldig bra spill.
ganske bra MEN MEN det er mange annonser
Feil hele tiden, blir kjedelig fort, og en dårlig i hver runde hele tiden, og annonsen er nesten alltid den samme annonsen.
Fantastisk spill. Crazy labs lager gode spillapper. Fant det på Tapchamps, en flott spillerside. Jeg har alltid fargestoff 👍
Dette spillet er fint, men det har så mange annonser
Enkel å bruke app. Det var lett å få belønninger. Men annonser dukker ut ofte. Selv når du dobler belønningene dine, må du se en annonse for å kreve den.
Ok, dette spillet er som de andre spillene ADS HVERT SEKUND! Ja, jeg vet at det er for dem å tjene penger på spillet, men hvorfor kan vi ikke bare gjøre det som spillene den gang. Lite eller ingen annonser.Neste, prøver å bruke fargestoffet er bare skjerpende for meg. Du prøver å legge den i ett område, og det bare blør til de andre, slik at resultatet ser ut som et rot.
Det er et morsomt spill du kan ta dine egne avgjørelser, og du kan bli kvitt ting jeg elsker det
Alt i alt var det et morsomt spill, men mange annonser. Spillet fortsatte å fryse og stenge.
Jeg har ikke så mye å si, bortsett fra at mens jeg spilte dette spillet, gjorde det at hele telefonen min fungerte! Jeg vil virkelig at dette skal fikses
Appen starter ikke engang helt før den tvinges til å lukkes om og om igjen. Prøvde å avinstallere og installere på nytt. Prøvde å tømme cache og data. Ingenting fungerer. -5 stjerner.
Jeg elsker dette spillet masse!!!! Jeg ville imidlertid vurdert dette til 5 stjerner, men jeg bestemte meg for å sette 4 stjerner bare fordi det er SÅ MANGE ANNONSER, jeg får flere annonser enn å lage skjortene, jeg vet at spillet må ha annonser, men kan du i det minste stoppe noen av annonsene , eller ikke ha så mange. Men bortsett fra det er dette spillet BEST!!!!!!!
Det er et fantastisk spill med fantastisk grafikk, jeg liker spillet, men det er et problem og et problem når jeg spilte spillet en stund, plutselig går det tilbake til hjemmet, og alt er tomt, så fiks dette problemet raskt, ellers skal jeg slette spill som bare jeg ikke trenger å gjøre så fikser dette problemet........annet at det er et fint og bra spill............TAKK FOR SPILL...
For mange annonser! Jeg sier "Nei. Det vil jeg ikke påstå." fortsatt få en annonse! det ville være et ganske bra spill av det hadde ikke en annonse med noen få sekunders mellomrom
dette spillet er fint, men så legg til
Dette spillet gir deg egentlig ikke mye. Du får bestillinger på det kunden ønsker og så gjør du det. Hvis du følger instruksjonene får du tre stjerner og en mynt for å dekorere butikken din. Butikken er kun for utseende. Så jeg bryr meg egentlig ikke om myntene, så derfor bryr jeg meg ikke om spillet i det hele tatt. Det hadde vært kult å ha noe å jobbe mot. Annonser Annonser Annonser ADS! Dette spillet har flere annonser enn tid brukt i spillet. Jeg ville vært fint å se dem hvis det var noe mer givende
Dette er det beste spillet noensinne. Lagrer ikke det er ikke mange annonser det er bare et bra spill jeg tror du bør få dette spillet
Selve appen er flott, men den ugudelige mengden av tillegg på dette er det som har vendt meg bort fra den. Det kom et tillegg etter nesten hver bevegelse, og det ble bare latterlig. Trist å slette det, men tilleggene var alt for mye...
Det er så gøy å spille prøv det 😁
Jeg liker dette spillet veldig godt. Men jeg synes dere burde legge til flere detaljer til det.og legge bildet slik personen vil ha det, ja, og også sende e-post til folk. og bare legg som bildet at de ønsket å være, så kan vi se hva de faktisk vil ha og også være Blackmore-farge i stedet for å bare ha denne skjorten. Men jeg elsker fortsatt spillet, jeg synes det er fantastisk, og jeg håper flere får det, men bare legg til flere detaljer, det ville vært alt 🙏🙏🙏
Det suger. Lag, feil, mange feil må fikses. Jeg spiller heller et forferdelig grafisk spill med et gjennomsnitt på 2 stjerner. Deretter spiller du noe så laggy og uopprettelig. Bare hvorfor bro. Irriterende og grusomt. Så forferdelig. Fetteren min fikk dette spillet fordi hun trodde det ville være morsomt, men så OMG så mange annonser og så så så laggy. Noen ganger vil den ikke engang redde.
Art of War 3: RTS Strategie Strategie naxd
For mange annonser. Det er to annonser for hver tie dye skjorte du lager og selger (å gjøre hver skjorte er ca. 20 sekunder) Spillet har et godt potensial, men er ganske mye uspillbart til et punkt du kan komme inn i spillet eller en hvilken som helst type historie det har (hvis det har en, jeg spilte ikke langt nok til å finne ut) på grunn av den latterlige mengden annonser. Jeg betaler vanligvis for annonsefjerning og for å støtte programmerere og utviklere. Men for øyeblikket virker spillet hult og trenger noe for å gjøre det verdt å betale for annonsefjerning.
Flott spill, litt repeterende, men det er fint å slappe av. Noen ganger ser jeg imidlertid en annonse for VIP-kunden, og selv når jeg er ferdig med annonsen, går de bort. Jeg forstår ikke hvorfor det står at det er vold og blod, dette spillet passer for alle aldre.
Bra spill . Lær deg å lage mote
Det er et fantastisk spill, men det har alt for mange tillegg, og når du vil gjøre et bestemt spill, gjør du et annet. Det er et fantastisk spill jeg elsker det, men det ville vært bedre om du kunne stoppe alle TILLEGGENE!!!!
Jeg elsker dette spillet, men det er så mange annonser som regel at jeg ikke har så mye imot annonser, men i dette spillet er det såååååå mange annonser som akkurat når jeg er i ferd med å dumme antrekket i vannet og AD kommer opp, noen fungerer ikke engang det vil være en X på toppen, men den sier fortsett å se eller mist premien din, så 5 minutter senere står det det samme!!! Vennligst fiks annonsene
Ok, etter at jeg var ferdig med å lage ett klesplagg, begynte skjermen å blinke, og nå har jeg vondt i hodet. Appen ville ikke lukke og den fortsatte å blinke. Det er bra at jeg ikke er epileptisk, for hvis jeg var det, ville jeg ha fått et anfall. Bortsett fra dette er spillet ok, det er morsomt og enkelt å bruke, men jeg har nå hodepine
jeg elsker det, men jeg ser ingen reklame, jeg bare spiller det hele tiden 😻🖐️👏👌👍
Kult spill, men jeg er i ferd med å slette på grunn av for mange annonser 😭
Jeg anbefaler denne appen hvis du kjeder deg og hvis du har mye tålmodighet. Dette spillet lagrer ikke arbeidet ditt når en annonse dukker opp eller hvis du avslutter. Du må starte på nytt. Jeg tror at hvis de gjorde en bedre oppdatering, vil dette spillet være bedre å spille.
Jeg hater dette så mye. Den er så laggy, spillingen er forferdelig, og den er ekstremt vanskelig å bruke! Og for ikke å snakke om annonsene, det er så mange av dem som tar opp plass på skjermen. Du trykker på noe, det er en annonse, du gjør ferdig en skjorte, det er en annonse. Kontrollene fungerer forferdelig, jeg kan knapt bevege noe! Men ikke følge det, men grafikken suger også. Det verste spillet jeg noen gang har spilt, jeg vil ikke anbefale deg å spille dette spillet.
Så jeg aaw vennen min hadde dette spillet, og det så morsomt ut! Vel, det får to stjerner 🌟 😳 fordi hvis små barn leker ting og dette skjer, vil det bli redd for livet, så når jeg lager tingene mine har folk ingen øyne og jeg har lastet ned appen på nytt og dette er en ny telefon så det er ikke det at jeg ikke anbefaler å la barna dine få det uten at du ser det, vennligst alle foreldre sjekk dette spillet først, vennligst fiks denne feilen ASAP, så vil jeg gi det en god vurdering
Ville gitt flere stjerner fordi jeg liker spillet, men for mange "annonse ikke klar" popup-vinduer som gjør det irriterende.
Tie Dye Simuliaciniai ghpp